MİSAFİRİMİZSİNİZ
GÜVENLİ YOLCULUK
Yolcu
HAKLARI
Tüm yolcularımızın güvenli yolculuklar gerçekleştirebilmeleri için gerekli tüm tedbirlerin alınmasını ilke edindik.
Yolcularımızın kişisel bilgilerinin, seyahat programlarının gizli kalması ve bu hususlarda gerekli tüm yasal zorunlulukları yerine getirmeyi her koşulda öncelikli tutarız.
Yolcularımız, hizmet süreçlerimizin tüm aşamalarına dair bilgi edinme hakkına sahiptir. Tüm destek birimlerimiz, tüm çalışanlarımız ile yolcularımızın sorularını cevaplamak temel prensibimizdir.
Dürüst işletme anlayışı gereği; seferlerimizin kalkış ve varış saatlerini gerçekçi bir şekilde programlayarak yolcularımızı yanıltmadan doğru bir şekilde paylaşmayı ilke edindik.
Yolcularımız, haklarının ihmali veya memnuniyetsizlik yaşamaları halinde şikâyet mekanizmasının başlatılması, sonuçlandırılması ve sonucundan haberdar edilmesi hakkına sahiptir. Başvurudan itibaren 24 saat içerisinde geri dönüş yapmak, 7/24 ulaşılabilir olan Çağrı Merkezimiz ve Satış Noktalarımızdan dönüş sağlanmasını ilke edindik.
Tüm araçlarımızda bagaj bölümlerinin düzenli ve hijyenik olmasına özen göstermekte, sefer boyunca bagajlarının kayıpsız ve sağlam şekilde taşınması için gerekli önlemleri almaktayız. Yolcularımızın bagajlarıyla ilgili haklarının ihmal edilmesi halinde yolcularımıza gerekli desteği vermek üzere Çağrı Merkezimiz ve Yolcu İlişkileri Departmanımız 7/24 ulaşılabilir durumdadır.
Yolcularımız satış of islerimiz, çağrı merkezimiz, web sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden, hareket saatinden 2 saat öncesine kadar bilet değişiklik ve iptal işlemlerini koşulsuz olarak yapabilirler.
Tüm Soru ve Şikayetleriniz İçin !
Balıkesir Hakser Turizm