FAQ

MİSAFİRİMİZSİNİZ

GÜVENLİ YOLCULUK

Yolcu

HAKLARI

Güvenli Yolculuk Hakkı

Tüm yolcularımızın güvenli yolculuklar gerçekleştirebilmeleri için gerekli tüm tedbirlerin alınmasını ilke edindik.

Mahremiyet ve Gizlilik Hakkı

Yolcularımızın kişisel bilgilerinin, seyahat programlarının gizli kalması ve bu hususlarda gerekli tüm yasal zorunlulukları yerine getirmeyi her koşulda öncelikli tutarız.

Bilgi İsteme Hakkı

Yolcularımız, hizmet süreçlerimizin tüm aşamalarına dair bilgi edinme hakkına sahiptir. Tüm destek birimlerimiz, tüm çalışanlarımız ile yolcularımızın sorularını cevaplamak temel prensibimizdir.

Taahhüt Edilen Zamanda Ulaşma Hakkı

Dürüst işletme anlayışı gereği; seferlerimizin kalkış ve varış saatlerini gerçekçi bir şekilde programlayarak yolcularımızı yanıltmadan doğru bir şekilde paylaşmayı ilke edindik.

Şikâyet, Görüş ve Öneri Bildirme Hakkı

Yolcularımız, haklarının ihmali veya memnuniyetsizlik yaşamaları halinde şikâyet mekanizmasının başlatılması, sonuçlandırılması ve sonucundan haberdar edilmesi hakkına sahiptir. Başvurudan itibaren 24 saat içerisinde geri dönüş yapmak, 7/24 ulaşılabilir olan Çağrı Merkezimiz ve Satış Noktalarımızdan dönüş sağlanmasını ilke edindik.

Mal Güvenliği Hakkı

Tüm araçlarımızda bagaj bölümlerinin düzenli ve hijyenik olmasına özen göstermekte, sefer boyunca bagajlarının kayıpsız ve sağlam şekilde taşınması için gerekli önlemleri almaktayız. Yolcularımızın bagajlarıyla ilgili haklarının ihmal edilmesi halinde yolcularımıza gerekli desteği vermek üzere Çağrı Merkezimiz ve Yolcu İlişkileri Departmanımız 7/24 ulaşılabilir durumdadır.

Ücret İadesi ve Değişim Hakkı

Yolcularımız satış of islerimiz, çağrı merkezimiz, web sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden, hareket saatinden 2 saat öncesine kadar bilet değişiklik ve iptal işlemlerini koşulsuz olarak yapabilirler.

Tüm Soru ve Şikayetleriniz İçin !

Balıkesir Hakser Turizm